Ehdot

Myyntiä koskevat ehdot

Viimeksi päivitetty: 2. syyskuuta 2025

1. Yleiset tiedot

HappySeasons ApS
CVR numero 38030914
Hermodsvej 18B
8230 Aabyhoj
Tanska
Asiakaspalvelu: info@happyseasons.fi

Nämä ehdot koskevat kaikkia ostoja sivustolla www.happyseasons.fi (jäljempänä Verkkosivusto). Tekemällä tilauksen hyväksyt alla olevat ehdot. Sopimuskieli on englanti.

2. Maksu

Hyväksymme Visan, Apple Payn, Mastercardin sekä muut Shopify Paymentsin tarjoamat maksutavat. HappySeasons ei veloita korttimaksulisää.

Korttiasi veloitetaan vasta, kun tuotteet on lähetetty varastoltamme. Emme koskaan veloita enempää kuin minkä hyväksyit kassalla.

2.1 Katevaraus

Jos käytät kansainvälistä maksukorttia, kuten Visaa tai Mastercardia, kortin myöntäjä varaa tilauksen summan automaattisesti, kun maksu hyväksytään. Myöntäjä päättää myös, milloin varaus vapautetaan, jos tilaus perutaan.

3. Toimitus

Kaikki tilaukset toimitetaan DHL Expressillä.

3.1 Toimitusalueet

Toimitamme kaikkiin Euroopan maihin Norjaa ja Sveitsiä lukuun ottamatta sekä Kanadaan, Yhdysvaltoihin, Australiaan, Japaniin, Singaporeen, Kiinaan, Taiwaniin, Kolumbiaan, Meksikoon, Peruun, Brasiliaan, Chileen, Argentiinaan ja Etelä Koreaan.

3.2 Toimituskulut

Toimituskulut lasketaan kassalla. Ne vaihtelevat nollasta eurosta kolmeenkymmeneenviiteen euroon kohdemaan ja paketin koon tai painon mukaan.

3.3 Toimitusaika

Arvioidut kuljetusajat ovat:

  • Eurooppa: yhdestä kolmeen arkipäivään

  • Pohjois Amerikka, Oseania, Etelä Amerikka ja Aasian Tyynenmeren alue: kahdesta viiteen arkipäivään

Toimitusajat ovat arvioita ja voivat vaihdella.

4. Peruuttamisoikeus

Sinulla on oikeus peruuttaa kauppa neljäntoista päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Voit myös vaihtaa ostoksesi toiseen kokoon, toiseen tuotteeseen tai lahjakorttiin sadan päivän kuluessa, jos tuotetta ei ole otettu käyttöön.

Käyttääksesi peruuttamisoikeutta sinun tulee ilmoittaa siitä palautusportaalissamme neljäntoista päivän kuluessa:

Vaihtoehtoisesti voit lähettää sähköpostin osoitteeseen info@happyseasons.fi. Pidä tilausnumero valmiina.

Voit myös käyttää alla kohdassa 11 olevaa vakiomuotoista peruutuslomaketta.

Tärkeää: pelkkä lähetyksen vastaanottamisesta kieltäytyminen ei ole pätevä peruutus.

4.1 Osittainen peruuttaminen

Jos ostit useita tuotteita samalla tilauksella, voit palauttaa yhden tai useamman niistä. Alkuperäisiä toimituskuluja ei palauteta, jos palautat vain osan tilauksesta.

4.2 Palautusohje

Luo palautus neljäntoista päivän kuluessa vastaanottamisesta ja lähetä tuotteet takaisin viimeistään neljäntoista päivän kuluessa tämän jälkeen.

  • Avaa palautusportaali, syötä sähköpostiosoitteesi ja tilausnumerosi ja valitse palautettavat tuotteet.

  • Valitse palautuksen syy ja hyvitystapa.

  • Vahvista. Saat DHL Expressin palautusrahtikirjan sähköpostiisi.

  • Tulosta rahtikirja, pakkaa tuotteet huolellisesti ja liitä mukaan kopio tilausvahvistuksesta. Kiinnitä rahtikirja ja toimita paketti DHL noutopisteeseen.

Palautusrahtikirja ostetaan meidän kauttamme ja sen hinta on enintään kolmekymmentä euroa. Summa vähennetään hyvityksestäsi.

Vaihdossa maksat palautuksen kulun, enintään kolmekymmentä euroa. HappySeasons maksaa korvaavan tuotteen uudelleenlähetyksen.

Säilytä kuitti ja seurantakoodi. Asiakas vastaa lähetyksestä siihen asti, kunnes olemme vastaanottaneet sen.

Postiennakolla lähetettyjä paketteja ei vastaanoteta.

4.3 Palautettujen tuotteiden kunto

Vastaat arvon alentumisesta, joka johtuu muusta kuin sellaisesta käsittelystä, joka on tarpeen tuotteen luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan toteamiseksi kuten fyysisessä myymälässä. Jos tuotetta on käytetty tätä enemmän, voimme palauttaa vain osan hinnasta tai emme lainkaan tuotteen jälleenmyyntiarvosta riippuen.

4.4 Noutamattomat paketit

Jos et nouda pakettiasi ja se palautuu meille, vähennämme palautuksesta alkuperäisen toimituskulun sekä viisitoista euroa käsittelykulua.

5. Hyvitykset

Kun peruutat kaupan, palautamme maksetun hinnan palautetuista tuotteista vähennettynä toimitus ja palautuskuluilla sekä mahdollisella arvon alentumisella, josta vastaat. Käsittelemme hyvityksen viivytyksettä ja viimeistään neljäntoista päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet peruutusilmoituksesi. Voimme pidättäytyä hyvityksestä, kunnes olemme saaneet tuotteet tai olet toimittanut todisteen palautuksesta.

Hyvitys suoritetaan samalla maksutavalla, jota käytit alkuperäisessä ostossa, ellei toisin ole erikseen sovittu.

Palautusosoite:

HappySeasons ApS
c o Rhenus Logistics
Egeskovvej 24, Portti 635
8700 Horsens
Tanska

6. Takuu ja virhevastuu

Ostoihin sovelletaan Tanskan kauppalakia ja jos olet kuluttaja myös Tanskan kuluttajasopimuslakia. Sinulla on kaksikymmentäneljä kuukautta virhevastuuta valmistusvirheiden osalta. Tapauksesta riippuen sinulla voi olla oikeus korjaukseen, vaihtoon, hinnan palautukseen tai hinnanalennukseen.

Vastuu koskee vain virheitä, joita ei ole aiheuttanut virheellinen käyttö tai muu vahingollinen menettely.

6.1 Reklamaation tekeminen

Ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteessa info@happyseasons.fi ja kuvaile ongelma mahdollisimman tarkasti. Liitä tarvittaessa valokuvia. Tämä ei ole pakollista, mutta nopeuttaa käsittelyä.

Jos reklamaatio hyväksytään, lähetämme sinulle maksuttoman palautusrahtikirjan.

Reklamaatio on tehtävä kohtuullisessa ajassa virheen havaitsemisesta. Kahden kuukauden sisällä tehty reklamaatio katsotaan aina ajoissa tehdyksi.

Postiennakolla lähetettyjä paketteja ei vastaanoteta.

Takuuasioiden palautusosoite, käytä lähetettyä rahtikirjaa:

HappySeasons ApS
c o Rhenus Logistics
Egeskovvej 24, Portti 635
8700 Horsens
Tanska

7. Tietosuoja

Tilauksen toimittamiseksi tarvitsemme seuraavat tiedot:

Nimi
Osoite
Puhelinnumero
Sähköpostiosoite

Rekisteröimme ja luovutamme vain ne henkilötiedot, jotka ovat tarpeen tuotteiden toimittamiseksi sinulle. Tietoja säilytetään viisi vuotta, jonka jälkeen ne poistetaan.

Teemme yhteistyötä huolellisesti valittujen henkilötietojen käsittelijöiden kanssa, jotka tallentavat ja käsittelevät tietoja puolestamme eivätkä saa käyttää niitä omiin tarkoituksiinsa. Käytämme käsittelijöitä vain Euroopan unionissa tai maissa, joissa tietosuoja on riittävällä tasolla.

Jos uskot tietojen olevan virheellisiä, sinulla on oikeus pyytää niiden oikaisua tai poistamista. Ota yhteyttä osoitteeseen info@happyseasons.fi

8. Valitusmenettely, vaihtoehtoinen riidanratkaisu

Jos haluat tehdä valituksen ostoksestasi, lähetä sähköposti toimitusjohtaja Christoffer Sloth Henriksenille osoitteeseen info@happyseasons.fi

Jos emme löydä ratkaisua, voit tehdä valituksen osoitteeseen:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
Tanska
https://naevneneshus.dk
Sähköposti: nh@naevneneshus.dk

Jos asut toisessa EU maassa, voit tehdä valituksen myös EU komission verkossa toimivan riidanratkaisualustan kautta: http://ec.europa.eu/odr

9. Vakiomuotoinen peruutuslomake

Täytä ja palauta tämä lomake vain, jos haluat peruuttaa sopimuksen.

Vastaanottaja:
HappySeasons ApS
c o Rhenus Logistics
Egeskovvej 24, Portti 635
8700 Horsens
Tanska

Ilmoitan täten peruuttavani seuraavaa tavaraa tai palvelua koskevan sopimukseni:

Tilattu: __________
Vastaanotettu: __________

Asiakkaan nimi: ___________________________________________

Asiakkaan osoite: _________________________________________

Allekirjoitus, vain jos lomake toimitetaan paperilla: __________________

Päiväys: __________

Toivotamme iloista joulukautta ja tyylikkäitä jouluneuleita.
Ystävällisin terveisin, Jesper ja Christoffer.